close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ביטוח נסיעות לחו"ל

מערכת שורשיב אלול, תשפב08/09/2022

טיסה לחו"ל, גם אם עבורכם היא דבר שבשגרה המתרחש לעיתים תכופות בשל סיבות כאלה ואחרות, במהותה היא יציאה משגרה...

תגיות:
צילום: freepik

למה צריך בכלל ביטוח ייעודי?
טיסה לחו"ל, גם אם עבורכם היא דבר שבשגרה המתרחש לעיתים תכופות בשל סיבות כאלה ואחרות, במהותה היא יציאה משגרה. יציאה משגרה עשויה להיות דבר חיובי, אך גם דבר שלילי הטומן בחובו סיכונים אפשריים העשויים להתרחש בקרב נוסעים שעברו ניתוח. ניתוח הטומן בחובו סיכונים אינו ניתוח פשוט בדרך כלל, כמו ניתוח הסרת שומה, אלא מעט מורכב יותר, כהליך צנתור וכיוצא בכך. ביטוח

נסיעות לחו""ל לאחר ניתוח מורכב יכולה להיות דבר מבורך עבור אלה המבטחים עצמם בביטוח ייעודי, אך מאידך להוות מוקש עבור נוסעים ללא ביטוח שכזה, שכן אף אחד לא ערב למימושם של הסיכונים, ובמידה ויקרו, בזמן אמת ללא ביטוח ייעודי, אתם עלולים למצוא את עצמיכם חסרי אונים משלל בחינות: הן בנוגע לביטחון הנפשי שלכם אודות מקורות הסיוע ומידת המקצועיות שלהם, והן מבחינה כלכלית- שכן, נסיעה ללא ביטוח ייעודי המכסה מצבים שונים העלולים להתרחש לא אחת גובה מן הלקוח סכומים עצומים שלא כל אחד יכול לעמוד בהם, ואזי, בנוסף ללחץ והסטרס כתוצאה מהמצב הבריאותי, מתווסף לחץ ומועקה סביב הנושא הכספי, דבר שבטח לא מומלץ לכם במצב הרפואי העדין שבו אתם מצויים.

רכישת ביטוח שלאחר ניתוח- מה חשוב לדעת?
ראשית כל, בכדי לבטח את עצמכם בצורה הטובה ביותר אתם חייבים למסור מידע מדויק ואמין אודות המצב הבריאותי שלכם כולל נתינת מסמכים מסודרים המעידים על אמיתות דבריכם. לאחר מסירת המידע, הבחירה אם לאשר או לא לאשר את הביטוח נתונה בידי חברת הביטוח. הסוד לביטוח בטוח נעוץ בכיסוי ההולם את מצבכם בצורה המדויקת ביותר, ולכן, גם אם הלכתם על המובחר שבמובחר ובחרתם ביטוח נסיעות פספורט כארד, זה לא מספיק בכדי לוודא שהחבילה כוללת את כל מה שאתם צריכים, הן מבחינת רמות הכיסוי והן מבחינת העלויות. ובכן, מה ניתן לעשות בכדי לזכות בביטוח נסיעות לחו"ל, מדויק, מותאם ויעיל במקרה הצורך? לפנות לסוכנות ביטוח מצליחה ומקצועית הרואה את הלקוח לפני המזומנים שלו.

מחפשים ביטוח בטוח? בואו ל'קשרים'
'קשרים' הינה סוכנות ביטוח מקצועית מן הדרג הראשון המציעה לקהל לקוחותיה ייעוץ וסיוע צמודים תוך ראיית טובת הלקוח, דרישותיו וצרכיו. אל סוכנות הביטוח 'קשרים' תוכלו לפנות ממגוון דרכים בכדי לרכוש את ביטוח הפספורט כארד הטוב ביותר עבורכם מכל הבחינות: הן באמצעות שיחה אל נציגי שירות הלקוחות הזמינים עבורכם בזמינות גבוהה במיוחד, מייל, שיחת וואצפ, השוואת מחירי ביטוח באתר של חברת קשרים והן רכישה באמצעות מערכת האתר המציגה נוחות, קלות ופשטות ביצוע.  

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה